رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دنیای رها کوچولو

نظرات (3)

صبا
24 فروردین 93 11:17
سلام رویا جوووون ماشالله چقدر رها جونمون خانم شده فکر کنم دیگه در فکر تدارک تولد سه سالگیش هستی عزیزم من دیگه پیدات کردم همیشه میام اینجا بهت سر میزنم باز یادت نره از دخترمون عکس بزاری خانم
مامانی
پاسخ
سلام صبای گلم خوبی عزیزم ...ممنون گلم نظر لطفته ....منم خوشحال شدم نظرتو دیدم عزیزم....بیا عزیزم قدمت روی چشمم .....اونم چشم اناهیتای نازم رو ببوسش
کیک و دسر و شیرینی خونگی اعتماد
6 خرداد 93 19:55
سلام سلام ب مامانی و گل دختر نازمون من خیلی خیلی خوشحالم از اشنایی با فرشته های کوچولو و گل و مامانای مهربونشون .. کلن هم عاشق کارمم هم عاشق بچه ها . ووقتی دارم برا بچه ها بیسکوییت فانتزی یا کیک تولد درست میکنم دائم توی ذهنم لحظه ای رو ک چشم این فرشته ها بهش بیفته و چشاشون پراز برق ذووق و هیجان شه مرور میکنم .. واقعا ممنون خدام ک عشق و کارم با بچه ها سروکارداره .. از اشنایی با شما هم بسیار خوشحالم . ایشالا سرفرصت بقیه پستا رو هم میخونم تا هم ازدیدن عکسای گل دختر کیف کنم هم بیشترباهاتون اشنا شم . امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم . زیبای نازمون رو ببوسید
الناز
11 خرداد 93 17:53
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ----