رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دنیای رها کوچولو

10 ماهگی

1391/2/30 18:35
نویسنده : مامانی
142 بازدید
اشتراک گذاری
سلامممممممممم..تعطیلات عیدم تموم شد ..من 10 ماهه شدم ...و ت این مدت  تجربه زیادی کسب نکردم

اذیت کردنهام سر جاشه و یه چیز دیگه این روزا دارم سعی میکنم که کمی وایستام و وقتی کنار پله وایمیستام زودی زانوم رو خم میکنم که برم بالا  ...از دندون خبری نیست ...و تعطیلات هیجا نرفتیم همش تو خونه بودیم کسی هم بدیدنمون نیومد ...ولی چند روز پیش رفتیم مرکز بهداشت که وزنم چک بشه که خانمه گفت عالی 400 گرم اضافه کردم .......و دو روز پیش رفتیم بیرون همین پارک محله که سیزده بدر بود هههههههه اینم عکس سیزده بدرم

این اضافه میشه تازگیا نچ نچ کردنو یاد گرفتم و همینطور قر دادن وقتی صدای یه اهنگ رو میشنوم همینطور نشسته هم دست میزنم و هم قر میدم و بعضی وقتی نچ نچ میکنم ههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)