رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دنیای رها کوچولو

11 ماهگیییییییییییی و تاتی تاتی

1391/2/30 18:35
نویسنده : مامانی
128 بازدید
اشتراک گذاری
سسسسسسسسسسسسسسلام من 11 ماهه شدم چیزی نمونده که 1 ساله بشمممممممم همش 1 ماه دیگه مونده تا 1 سالگی بنده

تجربیاتم ...میتونم خودمو بسمت جلو بکشم ...میتونم دو تا 3 قدم راه برم و بعضی وقتی خودمو کنترل میکنم یعنی تعادلمو حفظ میکنم  تا نیافتم ...خیلی فضول شدم و اشاره کردن رو یاد گرفتم ...ببینم تو دست مامانم یا بابام چیزیه دستمو دراز میکنم یعنی بدین به من ....و تو تمیز کردن کمدم به مامان جونم کمک میکنم و یه لباس یا روسری اگه بهم بدن زود تنم میکنم البته ناقص میکشم روی سرم یعنی تنم کردم ...و اونقدر بلبل زبون شدم همش در حال حرف زدنم ...و تا یکی به تلفنمون زنگ میزنه من زودی صدامو بلند میکنم که بدونن منم هستم و ...تازگیا تسبیح برمیدارم شروع میکنم به گفتن ذکر اونم با همراهی مامان جونم ...دیگه یاد دارم موهامو ناقص شونه کنم تا جایی هم که مامان جونم کمکم کنه خودم به تنهایی تاتی تاتی میکنم که خیلی ذوق داره  مامان جونم تا حالا چند بار خواسته از تاتی کردن و قر دادنم فیلم بگیره که موفق نشده اونم من نذاشتممممم

خوب فعلا همینا  بریم سراغ عکسام ..من عاشق لوبیامممممم اممممممم رفتیم تو تریپ زرددددد

راه رفتن مننننننننننن

من عاشق کتابمممممممممممممممم

این کتاب الان دیگه داغون شده

چند روز پیش رفتیم دوباره پارک و من کلی عکس گرفتم که چند تاش رو اینجا میزارم

خوب دیگه وفتش بود یکم شیر بخورمممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)