رها کوچولورها کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دنیای رها کوچولو

22 ماههگی

1393/1/13 19:30
نویسنده : مامانی
246 بازدید
اشتراک گذاری
سلاممممممممم خوبین؟

خوب امیدوارم که خوب و خوش باشین

توی این 15 روز چه گذشت .....توی این مدت به من خیلی خوش گذشت برای اینکه رفتم یه جایی خیلی خوب و قشنگ حالا کجا ؟ بله رفتیم باغ وحش

بریم سراغ عکسا

شما هم دارین میبینن ..خیلی قشنگه این توتو درنای تاج داره

من همچنان محو تماشا هستمممم

قبل اینکه بخوایم بریم از حیوانات دیدن کنیم مامی رفت دو تا چیپس خرید اورد که بیشترشون رو این قوچ ها خوردن

خیلی از حیوانات رو دیدیم و اسب سواری هم کردیم هم من و هم مامی

و بعدش رفتیم سالن مار و تمساح و در اخر هم وارد موزه شدیم که من اینجا 

و دوباره رفتیم پارکککککککک

و دو روز بعدش رفتیم بازار و مامی چند تا کتاب برای من خرید که علاقه من به کتاب پازل دو رو بیشتره

از اینجا یکم کیفیت میاد پایین

و چند روز بعدش که روز طبیعت بود و مامی نهار درست کرد و بهمراه چای و تنقلات رفتیم تو بر طبیعت که خوب بود

جدید کلمه نه رو یاد گرفتم و هر چی از من بپرسین میگم نه نه و اگر خوشم بیاد میگم اهم اهم  دیگه اینکه من خیلی لوس شدم تا بهم بگن بالای چشمت ابروست میزنم زیر گریه غذا خوردنم خوب شده البته بعضی وقتی هم که خیلی کم پیش میاد کم اشتها میشم ...خوب اینم گزارش این 15 روز ماشالله یادتون نره

پسندها (1)

نظرات (0)